söndag 30 mars 2014

Här händer det grejer...

Lycklig kör jag vidare på min nya kost och utrensningen är ett faktum. Blev ju jämförd med en överfylld soptunna av älskade vännen Eva-Marie, så skicklig kinesmedicinare & akupunktör, så vad kan man förvänta sig? Är väl inte konstigt om kroppen blir skittrött och gör ont som f... - eländet ska ju ut! Så det är väl inget att pipa om. Sitter på balkongen mitt i skönheten efter ännu en lugn dag, där Livet bara får hända. För första gången på väldigt länge har jag ägnat mig åt lite automatisk skrift, inte så flummigt som det låter. I alla fall inte för mig. Väldigt jysta vänner och coacher som jag får lite närkontakt med. Klargör så mycket när jag tillåter mig vara online. Jaja, jag vet att många tycker jag är märklig, men haha - whatever works for me is ok! Ibland kan man bli lite fokuslös när det händer saker med ens hälsa, då är det så skönt att prata vett med någon som inte har samma förankring i den här 3d-världen...

Idag mumsmums hela dagen - fänkål, ingefära, citron i hett vatten, golden milk på mandelmjölk till frukost. Rödbetsbiffar med stekt ägg och sallad, överringlad av underbar Golden dressing. Ikväll blev det sedan små plättar gjorda på mandelmalet som blev kvar efter mandelmjölkstillverkningen, ett par ägg och salt. På det min underbara sylt av tranbär&hallon, ooh, vad dom gifter sig fint!
Så kroppen får allt hjälp och det stöd som den ska ha, det här blir ju alldeles galant! Om bara ett tag är ringarna under ögonen borta, några kilon har dragit sin kos och energin får flöda i mjuk harmoni igen. Lycklig..? Haha - jaaaaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar