tisdag 25 mars 2014

Golden Milk!

10 min på löpbandet, eller gångbandet i mitt fall. Yeyy. Steg för steg... Lite meridianstretch och min sköna ryggradsskakmaskin på det, mumsmums.

Morgonrecept - min favoritdryck just nu:

Gör en pasta på gurkmeja (sjud gurkmeja & vatten i 15 min ca, förvara pastan i kylskåp)
Värm en tsk pasta tillsammans med en blandning av havredryck (sockerfri!!) vatten och kardemummakärnor, antal efter smak. Tillsammans är mängden en stor tekopp.
Sila. Tillsätt 1 msk kokosfett, ev lite honung men brukar skippa det.

Det här är kanon för utresning av kroppen, inflammationer och värk i leder och muskler, plus mycket annat. Googla på gurkmeja - är bra för så mycket! 

Ett litet härligt detoxtips som kostar minimalt men gör maximal nytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar