lördag 22 mars 2014

Glömde magiskt recept!

Efter min magiska eftermiddag blev det pannkaka a la Magica!

2 ägg, havregryn, glutenfria, laktosfri mjölk,  kokosmjöl, mandelmjöl, pumpakärnor, solrosfrön, sesamfrön, lite salt, smält smör och kokosolja. Steks frasiga i mumsigt äkta smör.
Vispad grädde med lite vanilj, äkta små flarn av vaniljstång utan socker. 
Hallonsylt av ekologiska hallon med en liten aning honung, svensk, ekologisk och oupphettad.

Gjorde en liten tårta åt mig själv för att fira att jag äntligen börjar känna mig så lycklig med och i mig själv igen, det är en sådan seger att jag har gråten i halsen hela tiden. Glädjegråten.
Gör ingenting alls idag, mer än att gå ut i skogen i många timmar. För jag vill låta det här sätta sig i mig nu, på riktigt den här gången. Brukar ha så bråttom att spendera min energi, så fort jag lyckats få någon. Precis som med min ekonomi i verkliga livet.

Nu ska jag uppleva hur det är att vara fri från skuld, ha pengar på banken och en rejäl buffert. Så jag kan göra vad jag vill, när jag vill.... Som att åka till Brian & Simon i juni på deras retreat.... Lovar, det är magi på högsta nivå. Under tiden skapar jag min magi i mitt Liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar