söndag 16 mars 2014

Fullmånens sken

Vilket utbyte av energi denna helg, helt underbart. Kan bara konstatera att energin från fullmånen denna kväll blir som pricken över i:et och det kanske inte blir så mycket sova av, vi får se.

Hela energipåfyllningen inspirerar mig till att styra stegen mot nya håll, känns ju hur spännande som helst. Tillfälligt rött ljus har gett mig tid att sätta på nytt rött läppstift, fundera över var jag ska köra i Livet nu och till och med sträckt ut kroppen en stund och vilat. Stagnation är väl typ det värsta jag vet, finns inget bra med det alls, hua. Så det blir förbluffande enkelt att låta inspirationen leda mig vidare och glädjen, lusten vara det som bestämmer vart färden ska gå nu. På väg är jag, hela systemet vet det, oiiiiiiii, blir nästan svindelkänsla emellanåt. Och nu slår det om... snart är det grönt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar