fredag 26 september 2014

Solsken hjälper....

Åh, vilken härlig höstdag! Strålande sol, precis alla måste ju bli gladare av sådana här dagar. 
I min detox, som jag smyger igång på sätt och vis, samtidigt som jag egentligen detoxat under en längre tid, så började jag denna vackra lördag med kaffe. Jaa, jag vet - det "borde" man inte när man ska detoxa, men jag har bestämt mig ju - den här gången ska jag göra det på mitt sätt och det är en totalförändring denna gång, inte en kur som jag avslutar när jag mår bättre. Så alltså - vissa saker försvinner nu hela tiden, för att aldrig, aldrig komma tillbaka. För jag har insett att när jag "unnar" mig skit, så får jag skit tillbaka. Och det är jag trött på.

Nu ska jag göra min ljuvliga morgondrink, blir underbart att gå ut och plocka min grönkål och bara andas.... Hämtade morgontidningen i soluppgången och bara kände det. Idag blir en väldigt bra dag att leva. Har ont som faaan fortfarande, så det blir lugnt och fint, men svampen väntar ju så det blir magiskt!
Positivt är ju också att jag känner mig lite piggare, sovit "bara 7 timmar inatt!

Vikt när jag började: 64,6, mage (huuuu!!) 96!  Var ju några dagar sedan...
Idag: 61,2 kg, mage 90. 
Går åt rätt håll - hurraaaaaa!!!                                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar