söndag 18 september 2011

Förväntan...

Händer ibland, fast det var ett tag sedan det hände om jag ska vara ärlig, så vaknar jag och känner mig som när jag var yttepytteliten strax före jul, så proppfull av pirrig förväntan. Så är det idag. Såg fel på tv-klockan när jag virrigt vaknade, full av pirr. Så halv sex satt jag där med min Zoegas och zappade mellan kanalerna. Och si - visst fick jag hjälp att boosta pirret!
Visste inget just om Lenny Kravitz, men nu är han en till i min lista på inspirerande människor! Han skriver låtar om/till Jesus, han pratar med självklarhet om andlighet och verkar leva den. Visst, man ser inte allt på en dokusnutt och han har säkert sina sidor. Men jag skiter i det - det har vi alla. Och jag njuter fullt ut av denna magiska människa som bara fortsätter vara inspirerande och passionerad....


Träffade Lars Wallin förra helgen, samma härliga urenergi där, vilken designer, vilken människa!
Clint Eastwood - känner inte honom, tyvärr, men såg intervju med honom också, trots alla år i livet så är han fortfarande som ett barn i energin - vill mycket, nyfiken och INSPIRERAD!


Listan kan göras lång... Jag vet bara att jag idag är så lycklig, för idag känner jag det pirret igen och det är värt precis allt här på jorden. Mitt liv känns äntligen som mitt liv igen, känner igen mig själv när jag vaknar med leende, njuter i fulla drag av att mata kissarna och känna kaffedoften sprida sig. Finns absolut inget annat som betyder något. Ska leta reda på låten Kravitz skrev om inner peace.... Sen ska jag ringa mina barn och tala om hur mycket jag älskar dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar