lördag 5 april 2014

Att flyga...

Har min härlige läkares ord ringande i mina öron... Ett batteri med två pluspoler...
Så fantastiskt pirrande, ljuvligt, underbart att uppdatera min hemsida och göra det med lugnet, inspirationen som en magmaenergi som långsamt för mig vidare i hur jag vill planera. Det är all in, som jag alltid varit, men på ett så nytt sätt. Som att lugnet, friden äntligen slagit rot inom mig på ett varaktig sätt och hela systemet vet om det! Snacka om all in...

Nu ska jag göra lite magisk frukost, min detox går så bra den här gången. Känns som om jag varaktigt ändrat även där, det här är ingen kur jag kör utan jag vill verkligen leva detoxliv - hela tiden!
Ja till det som bygger mig vidare, nej till det som dödar mig långsamt. 

Lett inom mig flera gånger åt en kommentar min syster Camilla, sångfågeln, sa; Man säger väl inte åt en nötallergiker som dör av att äta nötter - Ja, men nån gång kan du väl unna dig att äta en nöt?!! Vore ju helt idiotiskt.
Men så känns det som jag resonerat - jag har unnat mig pasta, vitt bröd, mjölkprodukter och så vidare. Långsamt har min kropp blivit sjuk av att få fel. Nu har jag skrikit på den för att den inte blir frisk snabb nog... Men nog av det nu. För jag känner att det händer stora saker inom mig, detoxen är förfärlig men ärlig. Så här illa har min kropp farit av det jag stoppat i den. Men förbättringen sker hela tiden och den helt skoningslösa detoxen sker nu på alla nivåer. Säger nej till allt som inte känns bra. Allt - relationer, mat, livssätt, saker jag vill/inte vill göra. 
Jag väljer det som känns skitkul, inspirerande så det pirrar i mig, det som är energiutbyte. Gillar livet väldigt mycket just nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar