måndag 12 mars 2012

Network of the Heart

Det har vänt. Himmelska Gudinna, vad jag fröjdar mig - känner hur livet återvänder i mina ådror, i min törstande kropp och min längtande själ. Livet kommer åter...
Tre veckors helvetesutrensning efter åratal av sjukdom och ständig försämring - vilken grej det här är att få uppleva detta. Tack, tack Livet, Mig själv & mitt fantastiska nätverk av människor...

Det finns ett Sant Network, en magisk kraft som äger rum nu, tydligare än någonsin. Nätverk finns ju överallt och är ju hett som fan, inget nytt med det. Men det jag känner är ett magisk networkande där själar förenas på de mest underbara sätt och där det är så helt och rent att allt bara flödar och allt bara sker...

Jag är del av det. Fler och fler kommer in i mitt liv och de känns allihop sååå rätt. Precis som med många års sjukdom som skapar sådan glädje när livet återvänder, så är detta networkande för mig...

Det har blivit fel så många gånger, det har gjort så ont. Men nu när jag står där jag står idag, så har det ju varit så värt det. För energi som förenas på detta sanna sätt, det skapar sanna Mirakel.

Idag är min Mirakeldag. Precis allt kan hända idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar