torsdag 10 mars 2011

Ett brev....

Jag fick ett brev på mejlen, som rörde mig djupt. Jag kan givetvis inte lägga det här men vill av någon anledning kopiera mitt svar, då jag tror många har olika funderingar omkring andevärlden och hur det fungerar....
Kanske jag har betett mig fel och inte förtjänar kontakt med mina så älskade på andra sidan? Hur kommer det sig att dom inte hör mig fast jag varit så ledsen och förtvivlad...Några av frågorna....





Det är verkligen inga "konstiga frågor" du ställer, Tvärtom väldigt förståeliga när jag läser din beskrivning av hur du haft det. Klart att du undrar om dom finns där för dig!
Jag skriver nu vad jag får till mig angående det här, ta det till ditt hjärta om du känner att det känns rätt och bra.

För det första så är det väldigt svårt för andevärlden att "komma igenom" till någon när den personen är väldigt ledsen, deprimerad, frustrerad och liknande känslor. Om jag försöker förklara det så tydligt jag kan så handlar allt om energier. Andevärlden har de lättaste mest subtila energier du kan tänka dig. Om vi är lätta till sinnes, glada osv har dom lätt att kommunicera med oss, för uppfattar dom helt enkelt lättare!
Om du är ledsen av dig, så har du, energimässigt beskrivet, som en våt, tjock, tung yllefilt runt hela dig. Andevärlden är runt dig hela tiden för de ser din smärta och hör din gråt. MEN du kan inte uppfatta dom p g a din tunga filt.... Detta är ju inget fel du gör, det låter som du varit ledsen en ganska lång tid och så kan det ju verkligen vara i livet. Men jag vill så gärna att du ska förstå att du inte är utmobbad från andevärlen för att du är ledsen, absolut inte! Det är bara att du inte kan uppfatta dom genom ditt täcke av förtvivlan. 

Sen går vi vidare med dina frågor - Neeeeej, man behöver inte "förtjäna" kontakt med andevärlden, den finns där oavsett vad vi gjort. Beroende på öppna vi är för det, så kan vi uppfatta denna kontakt också.
Att du var en dotter som du kanske skulle ha önskat betett sig lite bättre, så spelar det ingen roll för dom i andevärlden. Jag känner mig så säker på detta efter alla år som medium. Jag är helt övertygad om att dina föräldrar ser dig PRECIS SOM DU ÄR OCH VARFÖR DET GJORT ONT IBLAND SÅ DU GJORT LITE... TOKIGT. Och dom finns där. Älskar dig och tittar till dig. Ofta. 

Dina föräldrar älskar dig, det känner jag när jag skriver det här. Och som dom önskar att du ska få må lite bättre!!! Ryser när jag skriver detta... Vet inte var du bor, men jag rekommenderar dig verkligen att gå till ett seriöst medium. Inte för att du inte kan få kontakten själv med andevärlden, utan för att "snabba på det lite". Det som händer är att du får dina nära kära förmedlade till dig samtidigt som dina egna kanaler "sotas", så att du efteråt kommer att få lättare att uppfatta andevärlden.
Berätta gärna var du bor, så kan jag rekommendera någon som jag vet kommer ta väl hand om dig.
Om du vill förstås!!

Oavsett - du skriver att du har egna barn! Upp med nästippen, se det oerhört fantastiska med att få den gåvan som barn innebär och visa dom att livsglädjen kan man alltid finna. Du är en så viktig vägvisare för dina barn, så du får dubbelvinst om du kan känna luft, livsglädje och energi komma in i ditt liv. De små gör inte som vi säger, dom gör som vi gör....
Med detta vill jag inte ge dig en press - MÅ BRA NU!! Jag hoppas istället kunna inspirera dig till att börja göra saker som är bra för dig så att nästippen åker upp och måendet blir allt bättre för var dag.

Hoppas mina ord kan ha hjälpt dig lite på traven och att du hör dom viktigaste orden i detta: Din mor och din far älskar dig och är med dig. Du förtjänar allt gott och dom önskar dig allt väl i livet och framför allt att du ska vara lycklig!!!

Varma hälsningar från Elinor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar