onsdag 9 mars 2011

EFTER.....

Så tacksam idag.... vilken otroligt underbar kväll det blev igår. Känslorna svallade, lindrigt sagt, innan jag satte igång. Det var nästan fysiskt obehagligt, så starkt kände jag närvaron. Men så fort jag satte igång så var obehaget som bortblåst och andarna stod på rad. Den glädje och tacksamhet jag känner då, finns det inga ord för, även om jag är en riktig ordfinnare och sprutar dem ur mig som en kaskad.


Alla blev igenkända, skratten var många under kvällen och glädjen uppenbar i publiken och hos mig själv också förstås. Aldrig har så många kommit fram efteråt och sagt så fantastiska saker, varit så glada för kvällen som gått.
Att dom är med mig från andra sidan är jag så oerhört glad och tacksam för. För ännu en gång har jag ju varit tvungen, denna gång av hälsoskäl, att göra en paus i arbetet med dem. Jag har läkt och helat mig själv på många plan och aldrig har jag känt kanalen så stark och klar som den är nu.
Hade min otroligt vackra, hellånga sammetsväst på mig, den med en örn på ryggen, som jag fått av Iris. Och jäklars vad hon var med mig igår - ända från mitt på dagen och sedan hela kvällen. Hon och pappa var som trafikpoliser (haha, pappa var ju polis och Iris älskade min far!) och guidade in andarna så det blev en i taget och väldigt begripligt.


Jag är hög på livet idag. Så lycklig så jag inte har ord för det. Jag är så glad att jag får göra det här, att andevärlden väljer att använda mig som kanal. För den lyckan är svår att överträffa. Så sant, så genuint glädjefyllt.....


Blir så mycket eufori så jag ska nog sluta skriva och gå ut i solen nu. Det händer så fantastiska saker i mitt liv nu, allt bara faller på plats och jag får så sanslöst roliga jobb som gör att det spritter i hela mig. Tack och lov, smärtans tid är över och jag går in i glädjens och passionens tid. Yeayyyyy - bra jobbat!! Det är vad jag säger till mig själv. Nu ut i våren.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar